Едва ли има човек от мебелната индустрия, който да не е чувал многократно "О, скандинавски дизайн", както и името на компанията MUUTO. Но какво ги прави толкова отличителни и успешни?
Роля играе и дефинирането и следването на отличителна стратегия за развитие (или Визия и Мисия), а тя звучи така: "MUUTO е Скандинавка дизайн компания, която обединява сили с водещи Скандинавски съвременни дизайнери, за да създава оригинални продукти с нови перспективи.Резултатът е иновативна колекция Скандинавски мебели, осветление и аксесоари за модерни интериори по целия свят."
Пресен пример за следването на тази стратегия е новата серия масички за кафе Airy по дизайн на един от водещите скандинавски дизайнери Сесили Манц (Cecilie Manz) за MUUTO. Използваните материали са ламиниран шперплат и основа от прахово покрита стомана и се предлага в четири цвята и четири размера. Цените варират от 169 евро за най-малката версия до 469 евро за най-голямата.
Източник: MUUTO Press
Изборът на конкретен бизнес модел и изработването на пазарна стратегия, когато са изградени с внимание, са част от силните инструменти, които да изведат едно мебелно производство до успех. Сред точките за обмисляне са: създаването на отличителна марка, работата със съвременни дизайнери, изборът на материали и машинния парк на производството. Вашата мебелна компания обръща ли внимание на всички тези елементи по равно?
За консултации при избора на подходящото производствено оборудване на вашата мебелна фабрика - доверете се на опита на РИМ Инженеринг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар